Laatste oproep: voordragen voor de Cliënt in Beeldprijs tot 1 februari


Vriendelijkheid-dienstverlening-KL-shutterstock_1339289582Je hebt in jouw gemeente geregeld dat je als cliënt zelf contact kunt leggen met de klantmanager. Of de tijd die aan cliënten wordt besteed is veel ruimer geworden? Wie heeft het voor elkaar gekregen dat cliënten zelf een plan kunnen indienen? Het zijn voorbeelden genoeg voor de Cliënt in Beeld-prijs 2020 die is gericht op betere dienstverlening. 

Inzenden kan nog tot 1 februari 2020. Daarna kan niemand meer worden voorgedragen. Het zou jammer zijn als jouw initiatief niet wordt meegenomen, toch? Grijp die kans. Stuur het idee of project per mail naar: 

Vermeld duidelijk de naam van de raad of organisatie die wordt voorgedragen, de eigen naam en het mobiele telefoonnummer. Alles nalezen? Ga dan naar de pagina over de Cliënt in Beeld-prijs






Twitter share button Facebook share button LinkedIn share button

Laatst gewijzigd op 30 januari 2020 11:10:16


Vraag en antwoord