Hoe dienstverlening beter kan? Dát weten cliënten wel!


Vriendelijkheid-dienstverlening-KL-shutterstock_1339289582In elk nieuwsbericht over de uitvoering van wetten komt het wel aan bod: de menselijke maat. Dienstverlening is lang niet altijd menselijk, maar komt voort uit de drang om te bezuinigen of snel resultaat te halen. Het kan anders. Toch? Dat weet jij als cliëntenraad het beste en waarschijnlijk heb je daarvoor al eens voorstellen gedaan of ben je daarmee bezig.

Heb je een idee hoe het anders en beter kan, stuur dat dan in voor de Cliënt in Beeld-prijs 2020: 'Mijn bijdrage aan een meer menselijke dienstverlening'. Het kan van alles zijn: vriendelijke ontvangst, een kopje koffie, toon in brieven, prettige wachtruimte... noem maar op. Ken je van een andere organisatie een goed voorbeeld: dat mag je ook insturen.

Mail naar . Of bel het LCR-bureau voor vragen of ondersteuning!


Kijk voor meer informatie op de pagina van de Cliënt in Beeld-prijs.




Twitter share button Facebook share button LinkedIn share button

Laatst gewijzigd op 26 november 2019 10:51:01


Vraag en antwoord